Je Sperma verder spuiten. Krijg een krachtiger orgasme!

28-11-2017

Je Sperma verder Spuiten

Veel mannen klagen erover dat als ze klaarkomen het sperma eruit druppelt in plaats van eruit spuit. Ze hebben het beeld voor zich van mannen die in sexfilms spelen en hun zaad mega ver kunnen spuiten. In de films worden daarvoor vaak trucs en nep sperma gebruikt. Dit houdt echter niet in dat jij je zaad niet verder zou kunnen spuiten. Wij geven je hier een aantal tips en oefeningen zodat ook jij je zaad met meer kracht kunt leren spuiten.

 

Tip 1 om je zaad met meer kracht te spuiten

De eenvoudigste tip die wij je kunnen geven om met meer kracht te spuiten is om een aantal dagen niet klaar te komen. Hierdoor neemt het volume van het sperma toe, word je geiler en krijg je meer zin in sex. Dit heeft bij de meeste mannen tot gevolg dat als je dan na een paar dagen wel weer klaarkomt, het zaad er met meer kracht uit wordt gespoten. Bovendien zul je ook meer sperma spuiten dan je gewend bent. Zeker de moeite waarom een keer te proberen. 

 

Tip 2 om krachtiger te spuiten

Als het je is gelukt om een paar dagen niet klaar te komen kun je ook gaan proberen om te gaan edgen. Edgen is een Engelse term en houdt in dat als je tegen je orgasme aanzit, je stopt met stimuleren en het gevoel weer een beetje laat zakken. Je zit op de edge (rand) van je orgasme. Als het weer wat is gezakt, ga je door met stimuleren en prikkelen en op het moment dat je weer tegen het klaarkomen aanzit, stop je weer en laat je het weer zakken. Hoe langer je dit vol kunt houden hoe krachtiger je orgasme zal worden en hoe groter de kracht zal zijn waarmee je sperma eruit zal spuiten. Je bouwt namelijk de druk steeds verder op tot het moment dat je het echt niet meer kunt houden en je gewoon klaar wilt en moet komen.

Edgen is ook leuk om samen met je partner te doen. Je zorgt ervoor dat je zelf niet aan je penis kunt komen door je handen vast te (laten) binden. Je partner stimuleert je penis en laat je op de rand van klaarkomen balanceren en bepaalt het moment wanneer je klaar mag komen. Jij geeft de controle hiermee volledig uit handen!

 

Tip 3 om verder te spuiten

Heb je al eens van kegeloefeningen gehoord? Dit zijn oefeningen die bedoeld zijn om je bekkenbodemspieren te trainen. De naam Kegel is afkomstig van de Duitse gynaecoloog Arnold Kegel, die deze oefeningen bedacht heeft. Je hebt je bekkenbodemspier vast wel eens gevoeld zonder te weten dat het deze spier is. Het is namelijk de spier die je aantrekt om je plas op te kunnen houden of die je gebruikt om je sluitspier samen te knijpen. Deze spier voel je ook bewegen als je klaarkomt. En net zoals met andere spieren kun je dus ook deze spier trainen. Er zijn verschillende manieren om de kegeloefeningen uit te voeren. Je vindt ze hieronder.

 

Soorten Kegeloefeningen

 

Kegeloefening 1:

Het langere tijd aanspannen van je bekkenbodemspier en deze vervolgens weer ontspannen. Je weet wat je doet als je je plas wilt ophouden, dit doe je nu ook alleen knijp je je bekkenbodemspier nu gedurende een seconde of 10 aan en ontspan je hem vervolgens weer een paar seconden. Je knijpt hem weer aan voor een seconde of 10 en laat het weer een aantal seconden ontspannen. Deze oefening herhaal je een aantal keren (zo'n 10 maal), hiermee train je de spier en maak je hem krachtiger. Doe deze set oefeningen een paar keer per dag. Let wel op dat je niets forceert, want ook als je andere spieren in je lichaam traint doe je dat met beleid. Na een aantal weken kun je het aantal oefeningen verhogen. 

 

Kegeloefening 2:

Deze oefening houdt in dat je je bekkenbodemspier snel aanspant en weer ontspant. Span de spier snel aan en je ontspant hem meteen weer. Doe ook deze oefening een aantal keren achter elkaar. Houdt even een korte pauze van een paar minuten en herhaal hem weer een aantal keren (zo'n 10 maal). Na verloop van tijd merk je dat je deze oefening steeds sneller uit kunt voeren (het aanspannen en weer ontspannen). Als de deze oefening een aantal weken hebt gedaan, kun je de hoeveelheid herhalingen opvoeren. Maar forceer niets. 

Met het trainen van je bekkenbodemspier maak je hem krachtiger en zul je ervaren dat na een tijdje trainen je sperma er met meer kracht uit wordt gespoten als je klaarkomt. 

Bekijk ook eens